Jag är inte bara en urusel vän....

....jag är en urusel bloggare också. Jag fattar inte hur folk hittar tid att skriva på sina bloggar 5 ggr om dagen. Dessutom har jag inte tillräckligt intressanta saker som händer mig så ofta. Jag är inte heller egotrippad nog att tro att andra människor intresseras av att läsa om vad för typ av macka som jag tryckte i mig till lunch. Men jo, jag kan ju erkänna att jag har varit extremt urusel på sista tiden. Jag har rent ut sagt varit helt frånvarande. Inte okej enligt min söta vän Stjärt-tutten. Som vanligt så har min storbystadde kanelkringla rätt, det är oacceptabelt att uppehålla en plats i cybervärlden helt i onödan. Tänk på barnen i Afrika som inte ens har en dator! Fy på mig. Jag ska bättra mig, det ska jag. Det blir mitt nya nyårslöfte men på sommaren. Sommarlöfte. Låter som ett lite mindre seriöst löfte kanske men det är det inte! Det är blodigt allvar. Jag ska börja blogga igen! (Jag förstår hur exalterande detta är för er (Stjärt-tutten) men ta bara ett djupt andetag så ordnar det sig.

Mycket har hänt på sistone vilket kanske förklarar min frånvaro. När jag startade min blogg var jag en hemmaliggande student med på tok för mycket tid på halsen. Nu är det andra bullar. Är fortfarande student men jobbar också som projektledare på Sale Nordic. Sale Nordic är företag som jobbar med att öka företags försäljning. Jag jobbar alltså med marknadsföring mot konsument. Riktigt kul!

Dock så är det mycket jobb vilket gör att jag inte kan skriva längre nu. Men nu vet ni; Cookie is back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0